3

Efkarım birikti sığmaz içime.....

Posted by Nimet Can on 22.4.09 in
Efkarım birikti sığmaz içimeeee...
Bin sitem etsem de azdır kadereee....
Gülmeyi unuttum yaşlı gözlerle....
Mutluluktan haber ver dilek taşıııı......

Geçmesin günümüzzzzz sevgilim yaslaaaaa....
O güzel başınığııııı... göğsüme yasla....

:))))

Yok yok efkarlı filan değilim:) aksine keyfim yerinde:)
Ama bu şarkıları söyleye söyleye içesim var benim nedense. :))

Habire içimden mırıldanıp duruyorum. Hiç çalışasım da yok.

Zaten yarın 23 Nisan hava da kötü. :))

Yani velhasıl gözümün üstünde kaşım var:)))

Bu arada yine bilmem kaçıncı Yargı Mensupları Resim Sergisine katılıyorum. 4 tane gıcır tablo yaptım. Sergiye fotoğraf makinesi alırlarsa önümüzdeki hafta sizlerle paylaşacağım inşallah:))

Durun bişey daha:))
Hani yazdığımız yazıları yayınlamadan önce okuyoruz ya:)
Şimdi şu yazdıklarımı yeniden okudum.
Her seferinde acele acele yazılıp, hadi hoppa yayınlansın ondan sonra nolacaksa olsun filan gibi bi yazı oluyor sanki:))
Esasen konuştuğum gibi yazıyorum ve maalesef yazılarımda hararetli ve hızlı gelişiyor. :))
Sizde hızlı hızlı okuyun işinize gücünüze bakın hadin bakalım :))) !!!!!


Nimet
Bugün manyak. Belki de her zaman.:)) !!!

3 Comments


ben sanalın içine iyice girmişim ki yazını hızlı hızlı okudum bir çırpıda sonra hızlı okuyun diye de yazmışsın zaten :)
gıcır resimlerini görmek isterem :)


İnan nimetim okuyanında farkı yok ; belkide senden daha manyak :)) Şekil ben :)))


konuşuyo gibi yazıyosun, çok da güzel yazılar çıkıyo ortaya, okuması çok rahat..içten..

Copyright © 2009 Nimet'dendir... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.